Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muita jotka inhoaa pihalla syömistä?
15.08.2015 |
Siis että katetaan ulos tai parvekkeelle ruuat. Tykkään syödä ulkona eväitä yms, mutta en yhtään tykkää syödä ulkona "oikeaa ruokaa". Mieluummin syön sisällä ja olen ulkona muuten
Kommentit (2)
Hei täällä sama! Syöminen on niin pyhä asia että se pitää tehdä rauhassa ötököiltä, häikäisevältä auringolta ja tuulelta jonka takia hiukset lentää lautaselle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä! Mutta inhoan myös piknikkejä.