Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies uhkailee pettämisellä. Mitä mieltä siitä?
10.06.2012 |
Olen mustasukkainen ja epäilevä, monestakin syystä. Hänen kaverinsa esimerkiksi kertoi minulle, että mies on suudellut baarissa. Mies on kiistänyt kaiken.
"Mitä luulet, että seuraa, kun aina epäilet pettämisestä? Siitä kuule seuraa just se!"
Mitä tuosta pitäisi ajatella? Pettämisellä uhkailua eli henkistä väkivaltaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tiedän, on vaikeaa.
Mutta ajattele jos sulle nalkutettas jotain aiheetta. Vituttas varmaan, ja lopulta tekisit sen mistä nalkutettas.
Eri asia on, jos mies on jo pettänyt.
Siinä tapauksessa jätä se sika. Miksi se nalkuttamisella tulee, et sinä voi sitä aina vahtia kuitenkaan.