Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin takia lapsi ei peri mitään

Vierailija
08.10.2012 |

Anoppi on sulkenut pois testamentissaan lastensa puolisot. Eli minä en tule saamaan mitään ja tätä myötä ei lapseni.



Mies on yrittänyt puhua äidilleen, että panemme välit poikki jos lapseni ei tule perimään mitään. Mutta ei kuulemma muuta testamenttia.



Panenko siis välit poikki anoppiin, vai mitä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppiraukka : ))

Vierailija
2/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyttäkää anoppi ja kas, rahat löytyy tililtä aika pian.



Mikä oikeus teillä on sanella minne anopin rahat menee, koska ne yllätys pyllätys ANOPIN!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää harjoitella ja paljon. Kyllä se siitä sitten aikanaan onnistuu. :)

Vierailija
4/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi hänen lapsenlapsensa? Ei kai rintaperillisen lasta voi sulkea pois (tosin lapsi perii vasta miehen kuoltua)

Vierailija
5/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden rahojen perään itkijöitä.



Tienaa itse lapsellesi perintö, jos periminen on mielestäsi noin tärkeää.

Vierailija
6/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kirjoitusta kannattaisi tosin selvittää, että lapsihan perii isänsä (ja sitä kautta isöäitinsä), ei siihen kuvioon se miniä kuulu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsenne aikanaan tulee perimään isänsä ja sitä kautta myös anoppisi.



Provoiletko vai ymmärrätkö tahallaan väärin? Vai etkö ymmärrä ollenkaan...?

Vierailija
8/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kirjoitusta kannattaisi tosin selvittää, että lapsihan perii isänsä (ja sitä kautta isöäitinsä), ei siihen kuvioon se miniä kuulu :)

Jos tuota perintökaarta nyt hieman miettii, niin tosiaan kannattaa ensin myrkyttää se anoppi ja vasta sitten mies. Ja se mies kannattaa muistaa naida, ettei käy vanhanaikaisesti.

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ottaa vastaan heiltä mahdollisesti jäävää perintöä (=kuulua mitenkään osallisena myöskään mahdollisiin perintöriitoihin). Ollaan tosin hyvin väleissä anopin kanssa ja hän ei meinannut suostua exkluudaamaan minua.

Vierailija
10/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun lapsesi ei ole miehesi lapsi, niin siinäkin tapauksessa se olet sinä, joka jää osattomaksi. Sinun lapsesi ei kuitenkaan perisi mieheltäsi ilman testamenttia mitään, jos ei ole rintaperillinen.



Jos yrittää tehdä provon, kannattaa ainakin tehdä se kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennäpä ap nyt vähän: Miehesi ei siis ole lapsen isä. Lapsella on toinen isä ja siis toiset isovanhemmat, jotka hän perii? Eli onko nyt ongelma se, että miehesi vanhemmat ovat rikkaampia kuin lapsen isän vanhemmat?

Vierailija
12/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sinun tai sinun kakarasi tarvitsekkaan saada mitään miehen vanhempien perinnöstä... Ihme ruikuttajia täällä. Hanki oma omaisuutesi, niin ei tarvitse muiden rahoja kytätä. Toivottavasti anoppisi laittaa kaiken haisemaan ennen kuin tulee tiensä päähän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun tai lapsesi pitäisi periä anoppia? Lapset perii vanhempansa ja miehesi voi testamentata omaisuutensa lapsellesi.

Vierailija
14/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hänen miehensä lapsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP,een penikka taitaa olla eri miehen kuin tämän anopin pojan koska muutoinhan lapsi perisi isänsä normaalisti.

Tai sit AP on niin röyhkeä et aiko varastaa lapsensa perinnön.

Vierailija
16/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hänen miehensä lapsi...

Kato, kymmenestä vastaajasta yksi ymmärsi jutun pointin.

Vierailija
17/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne lapset kuintekaan vielä mitään perisi? Nyt on tosiaan provoiltu tai sitten ap on ihan kuutamolla.

Vierailija
18/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi perii sitten oman biologisen isänsä ja sukunsa, eiks niin?Ei sun miehen äidin rahat kuulu vieraalle lapselle.

Vierailija
19/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasella ei suljeta lapsenlapsia pois vaan ainoastaan ahneet puolisot.

Sun mieshän perii anopin -> lapsi perii miehen, joten lapsi saa perinnön, sä vaan jäät ilman..

Vierailija
20/21 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulkenut pois omien lastensa puolisot ja siis lapsenlapset saa osansa sitten kun me lapset kuollaan ja meidän lapset perii meidät. Minun mielestä siinä ei ole mitään ongelmaa ja ihan hyvä käytäntö. Ei kai sitä kannata tuollaisen perintöasian takia välejään anoppiin katkaista. Enkä kokisi sitä ongelmaksi, jos oma anoppini tai appeni olisi samalla tavalla toiminut oman testamenttinsa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä