Oliko teidän äideillä posliini?
Ajeliko teidä mutsit silloin joskus, 60-80-luvulla, alapään kaljuksi?
Kommentit (18)
Ei, eikä kannattaisi nykymammojenkaan turhia sheivailla.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:04"]Oli aina kun tuli laitokselta!
[/quote]
No ei ne ny kokonaan karvoja pois ajanu.
Ei ollut mutta nyt on... posliini on mummojen juttu :-)
Sekä äiti että isä olivat lapsuudessani 1980-luvulla aivan luomuja. Mutta nyt varhaisessa eläkeiässä ovat molemmat täysin sileitä! Kuten minä ja mieheni. Tätä on meillä suvussa!
AV:lla törmää aina näköjään hyvin jänniin pohdintoihin :D
Äitilläni on tumma tuuhea karvoitus pillun peitteenä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:33"]Äitilläni on tumma tuuhea karvoitus pillun peitteenä.
[/quote]
Tummanruskea jos tarkkoja ollaan. Käsituntumalla on sellaista kiharaista ja vahvaa karvoitusta. Olisko joku 25 karvaa per nelisenttimetri.
Ei ollut silloin, vahva paksu karvoitus. Mutta nyt on:) mummot on trendikkäitä:) Miksiköhän nykymammat haluaa olla mummon näköisiä?
Mun äidillä oli 90-00 -luvuilla luomu. En tiiä, mitä sillä nykyään on.
Ei ! Et puhunutkaan siis arabia tai muista astiastosta :(
Ajeli silloin1060-luvulla , kun synnyin. Ajelee yhä vaikka on jo pian 80.
Äitini ei ole koskaan ajanut alapääkarvoja. Hän on nyt lähes 60v
ne sellaista olis keksineet tehdä, kun pornossakin oli luomupöheiköt?