Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jota ei voisi lätkä kiinnostaa pätkääkään?!

Vierailija
06.05.2012 |

Tuntuu kuin koko Suomi olisi samanlaisessa psykoosissa kuin Stockan hulluilla päivillä. En mitenkään usko, että kisakatsomossa istuisi kovin älymystöä..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähössä katsomaan Suomi Canada peliä. Jeeeeee!

Vierailija
2/7 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvisi vasta perjantaina, että ko. kisat edes alkavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaan tuntuu olevan sellainen asia mitä täällä Suomessa on kovin hankala välttää kun sitä tulee joka tuutista...

Vierailija
4/7 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitti, että evvk.

Vierailija
5/7 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vasta viime viikolla, että täällä Helsingissä alkaa jotkut kisat. Tänään menin rautatieaseman ohi ja oikein tarkkailin bussin ikkunasta, näkyykö kisat sielläkään mitenkään: ei näy. Pelkkää designpääkaupunkivuotta mainostettiin muttei jäkiksestä sanaakaan. Huonosti organisoidut kisat kun ei mitenkään näy missään. Varmaan puoli Suomea ei tiedä, että tuollaset geimit on edes menossa.

Vierailija
6/7 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa , ei vois vähempää kiinnostaa nuo huutojuhlat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kesäjuhlako? vai tukholmalaiset festarit? no ei kiinnosta kyllä pätkääkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan