Tim Burtonin pitäisi vaan tehdä leffa, jonka nimi on "Johnny Depp".
Johnny Deppiä näyttelisi sitten Helena Bonham Carter.
Kommentit (10)
Monella huippuohjaalalla on luottonäyttelijät eikä asia minua ainakaan ole Burtonin leffoissa häirinnyt. Minusta Depp on sopivan naismaisen outo hänen leffoihinsa.
Kuka olisi parempi?
Monella huippuohjaalalla on luottonäyttelijät eikä asia minua ainakaan ole Burtonin leffoissa häirinnyt. Minusta Depp on sopivan naismaisen outo hänen leffoihinsa. Kuka olisi parempi?
vai etkö tosiaan osaa aloituksesta suoraan lukea...
ohis
vaan on itsekin suuri Burton/Depp -fani.
Tällainen ajatus vaan tuli mieleen ja ajattelin sen teidän kanssanne jakaa :D
Ap pistit sitten oikein kaksi viestiä aiheesta peräkanaa.
Ap pistit sitten oikein kaksi viestiä aiheesta peräkanaa.
Ichabod Cranena ;)
Monella huippuohjaalalla on luottonäyttelijät eikä asia minua ainakaan ole Burtonin leffoissa häirinnyt. Minusta Depp on sopivan naismaisen outo hänen leffoihinsa. Kuka olisi parempi?
Helena Bonham Carter
vai etkö tosiaan osaa aloituksesta suoraan lukea...ohis
- Taken, taken by the Headless Horseman. Taken back to Hell.
Ichabod Cranena ;)
Monella huippuohjaalalla on luottonäyttelijät eikä asia minua ainakaan ole Burtonin leffoissa häirinnyt. Minusta Depp on sopivan naismaisen outo hänen leffoihinsa. Kuka olisi parempi?
Helena Bonham Carter
vai etkö tosiaan osaa aloituksesta suoraan lukea...ohis