Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tim Burtonin pitäisi vaan tehdä leffa, jonka nimi on "Johnny Depp".

Vierailija
19.06.2012 |

Johnny Deppiä näyttelisi sitten Helena Bonham Carter.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Deppiä näyttelisi sitten Helena Bonham Carter.

Vierailija
2/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella huippuohjaalalla on luottonäyttelijät eikä asia minua ainakaan ole Burtonin leffoissa häirinnyt. Minusta Depp on sopivan naismaisen outo hänen leffoihinsa.



Kuka olisi parempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet harvinaisen oikeassa!

Vierailija
4/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella huippuohjaalalla on luottonäyttelijät eikä asia minua ainakaan ole Burtonin leffoissa häirinnyt. Minusta Depp on sopivan naismaisen outo hänen leffoihinsa. Kuka olisi parempi?

vai etkö tosiaan osaa aloituksesta suoraan lukea...

ohis

Vierailija
5/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on itsekin suuri Burton/Depp -fani.



Tällainen ajatus vaan tuli mieleen ja ajattelin sen teidän kanssanne jakaa :D

Vierailija
6/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pistit sitten oikein kaksi viestiä aiheesta peräkanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pistit sitten oikein kaksi viestiä aiheesta peräkanaa.

Vierailija
8/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ichabod Cranena ;)

Monella huippuohjaalalla on luottonäyttelijät eikä asia minua ainakaan ole Burtonin leffoissa häirinnyt. Minusta Depp on sopivan naismaisen outo hänen leffoihinsa. Kuka olisi parempi?

Helena Bonham Carter

vai etkö tosiaan osaa aloituksesta suoraan lukea...

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Taken, taken by the Headless Horseman. Taken back to Hell.

Ichabod Cranena ;)

Monella huippuohjaalalla on luottonäyttelijät eikä asia minua ainakaan ole Burtonin leffoissa häirinnyt. Minusta Depp on sopivan naismaisen outo hänen leffoihinsa. Kuka olisi parempi?

Helena Bonham Carter

vai etkö tosiaan osaa aloituksesta suoraan lukea...

ohis