Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lasten päiväkotikuvaus aiotaan lopettaa
28.09.2012 |
Kaarinan päiväkodeissa, koska niihin menee liikaa työaikaa?
Jatkossa olisi vain ryhmäkuvaus, ei mitään yksilökuvia, sisaruskuvia tms.
En ihan ymmärrä tuota työaikajuttua. Omien lasteni päiväkodissa kuvaus on aina ollut sen päivän ohjelma, ei ole mitään muita juttuja yritettykään mahduttaa. Hyvin se on aina sujunut aamupalan ja lounaan välissä.
Mikä tuossa nyt nykypäivän hoitajia noin kamalasti työllistää, kun tähän asti monet vuosikymmenet on kuvaus ollut osa päiväkotitoimintaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vanhemmat ovat tulleet kamalan vaativiksi. Pitää vaihtaa kuvaukseen toiset vaatteet, laittaa hiukset ym. Ehkä jo kohta vaadita silittämäänkin ne vaatteet.
Varsinkin pienimpien lasten ryhmässä kuvaus on kova urakka kun pitää vielä saada ne lapset olemaan itkemättäkin ja suostumaan kuvaajan eteen.