Lue keskustelun säännöt.
Espoon saaristo
06.05.2012 |
Itse olimme viime kesänä rövarenissa, oikein mukava telttareissu, tänä kesänä johonkin toiseen ulkoilusaareen.Onko missään ulkoilusaaressa sauna mahdollisuutta? Olemme menossa saaristoveneellä. Saa suositella ja kertoa omia kokemuksiaan saaristosta.
Kommentit (2)
Olimme viime kesänä yhdessä saaressa, jossa oli sauna, mutta en edes muista sen nimeä nyt :) Se oli muistaakseni Vasikkasaaren jälkeen reitillä seuraava.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Gåsgrunetissa on sauna. Vuoroja ei voi tietääkseni varata eli on vapaasti kaikkien käytössä.