Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan karvakeskustelu hävettää

Vierailija
27.09.2012 |

Tänään kahvitauolla puheenaiheeksi tuli jostakin karvat ja karvaisuus. Mä sitten heitin miespuolisille työkavereille, että olisko kivaa, jos naisilla kasvaisi rintakarvoja.

Siihen yks vanhempi naispuolinen työtoveri, joka normaalisti on hyvinkin leikkisä ja huumorintajuinen, tokaisi vihaisesti, että joillakin naisilla voi kasvaa rinnoissa karvoja ja se on ihan normaalia.

Niin... ei jäänyt epäselväksi, että kellä niitä rintakarvoja oikein kasvaakaan... nyt hävettää, että piti mennä möläyttämään ja vahingossa loukkaamaan työkaveria. Mitä tässä tilanteessa voisi tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy sanoa et oikee aasi olet josset ole tienny et ihan oikeastikin osa naisista kärsii hirsutismista, joillain siihen kuuluu rintakarvatkin.

karvanpoisto on keksitty joten jos jollain kasvaa karvaa ni varmasti se ne poistaa, mutta itse kasvua tuskin saa pysäytettyä noin vaan aikak sun mielestä ajatus onkin niin hirveä.

Vierailija
2/2 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy sanoa et oikee aasi olet josset ole tienny et ihan oikeastikin osa naisista kärsii hirsutismista, joillain siihen kuuluu rintakarvatkin.

karvanpoisto on keksitty joten jos jollain kasvaa karvaa ni varmasti se ne poistaa, mutta itse kasvua tuskin saa pysäytettyä noin vaan aikak sun mielestä ajatus onkin niin hirveä.

:D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla