Lue keskustelun säännöt.
Filmtownissa työskentelevät, kassaeroista!
25.06.2012 |
Kävin vuokraamassa leffan ja tajusin vasta nyt, että myyjä ei ottanut siitä rahaa! meneekö nyt kassan omasta pussista se raha?
Kommentit (2)
ehkä se ei lyönyt sitä vuokraa kassaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei mene