Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivotte 1- ja 3-vuotiaille synttärilahjaksi?!

Vierailija
04.03.2007 |

Mulla vaan pää kumisee tyhjyyttään, lahjatoiveita pitäis isovanhemmille esittää, mutta mitäs esitän?! Mitä lapsenne ovat saaneet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mielestäni on kiva, että lapset saavat myös vaatteita ja muita käyttötarvikkeita, eikä pelkästään leluja.

Vierailija
2/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaalle nukkeleikkeihin sopivaa tavaraa: vaunut, sängyt , syöttötuolit ym... ja nukke tietty jos ei jo oo!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muita oikeita harrastusvälineitä.

Käyttötavaraa kuten kestäviä astioita ja aterimia.

Vierailija
4/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ovat keränneet molemmille muumiaterimia ja muumiastioita.

Vierailija
5/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaalle leluista Brion klassikoita, kuten Hakka-sänky tai palikkapelle. Harrastusvälineet, pussilakanat, lasten astiat ovat hyviä lahjoja.

Vierailija
6/6 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ottaa keskusteluun miehen kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi