Lue keskustelun säännöt.
Mitä toivotte 1- ja 3-vuotiaille synttärilahjaksi?!
04.03.2007 |
Mulla vaan pää kumisee tyhjyyttään, lahjatoiveita pitäis isovanhemmille esittää, mutta mitäs esitän?! Mitä lapsenne ovat saaneet?
Kommentit (6)
3-vuotiaalle nukkeleikkeihin sopivaa tavaraa: vaunut, sängyt , syöttötuolit ym... ja nukke tietty jos ei jo oo!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja muita oikeita harrastusvälineitä.
Käyttötavaraa kuten kestäviä astioita ja aterimia.
Ovat keränneet molemmille muumiaterimia ja muumiastioita.
1-vuotiaalle leluista Brion klassikoita, kuten Hakka-sänky tai palikkapelle. Harrastusvälineet, pussilakanat, lasten astiat ovat hyviä lahjoja.
Täytyy ottaa keskusteluun miehen kanssa...
Mielestäni on kiva, että lapset saavat myös vaatteita ja muita käyttötarvikkeita, eikä pelkästään leluja.