Lue keskustelun säännöt.
Pyydättekö miehenne puolen sukulaisia kylään vai miehen homma?
04.03.2007 |
Olen tuore rouva ja tämä mietityttää, koska mies ei itse kutsu edes äitiään, joten pitääkö mun tehdä se
Kommentit (3)
Käytännössä esim synttäreille mä kutsun oman puolen ja mies oman puolensa. Tosin miestä pitää koko ajan muistuttaa asiasta. Ihan hölmö olen, kun en hoida kutsumisia kaikkia, silloin ei tarvitsisi muistutella ja varmistella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en nimittäin ole kutsunut miehen puolelta ketään ikinä, enkä anoppiin pidä yhteyttä. Mun omat vanhemmat aina itse kutsuu itsensä kylään ja sinne , joten totuin sen menevän niin....ap
Meillä mies lähettää viestejä tai soittaa, mutta sille on sanottava, milloin sen tekee ja mitä ilmoittaa. Joskus soittelen minä.