Lue keskustelun säännöt.
vajaat ja reilut lapset :D
23.04.2012 |
hauskaa kun kuvailette lapsianne näillä termeillä! Vajaa 2v, reilu 3v..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänhauskaa kun kuvailette lapsianne näillä termeillä! Vajaa 2v, reilu 3v..
vuoteinen?
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/95605/ostinko_liikaa…