Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän parveke on ihana!!!

Vierailija
14.06.2012 |

Mä oon koko alkukesän puuhaillu ja touhunnu sinne kaikkee. Rahaa ei oo ollu paljoa, mutta mulla on siellä nyt yrttejä ja salaattipenkki ja köynöksiä ja tomaatti ja mansikka ja vähän kukkivia kukkia. Kiviä, heiniä ja kaikkee kivaa :)



Mä en kyllä hanno varmaan edes mihinkään reissuun lähtee, kun mä vaan haluisin istua siellä ja ihailla :D :D



Vähästä se on ihmisen mieli hyvä :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään.

Vierailija
2/2 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahatilanne ei ole paras mahdollinen mutta ostin Lidlistä edullisia siemeniä ja kylvimme lasten kanssa herneitä, auringonkukkia, petunioita, basilikaa, ruohosipulia, persiljaa, minttua...Mansikoita ja tomaattja olemme jo päässeet maistelemaan kun ostin taimina. Ja lapset ovat innoissaan pikku puutarhastansa.

Parvekkeemme on noin 4m2. Ei asuta Suomessa. Asuntomme on todella pieni ja näin pitkän kesän aikana saamme ylimääräisiä neliöitä parvekkeesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla