Minkälainen alkoholinkäyttö "normaalia" 35-vuotiaalle?
Olen huolissani ystävästäni. Hän on eronnut ja heillä on yhteishuoltajuus miehen kanssa. Lapset ovat vuoroviikonlopuin äidillä ja isällä. Kaikki vapaat viikonloput tämä ystäväni juo sinkkuystäviensä kanssa (siis yleensä sekä pe ja la), monesti tulee kotiin vasta pikkutunneilla. Joskus pitää saada mummo lastenvahdiksi, että pääsee niinäkin iltoina bilettään kun on itse lasten kanssa (lähtee tosin vasta kun lapset nukkuvat).
Kommentit (6)
Mä itse ajattelisin, että normaalia tuon ikäiselle on ottaa esimerkiksi lasi viiniä ruoan kanssa viikonloppuisin. Kännijuomista tai edes humalajuomista mä en ymmärrä.
Kukin tavallaan.
kuulostaa pahalta. Joka toinen viikonloppu olisi musta fiksumpi tahti eikä silloin joka kerta molempina päivinä. Jos olisi tosi fiksu niin vielä harvemmin, mutta tietty jos nyt on uuden miehen haku päällä niin ymmärtää paremmin noi tiuhaa tahtia
Mä itse ajattelisin, että normaalia tuon ikäiselle on ottaa esimerkiksi lasi viiniä ruoan kanssa viikonloppuisin. Kännijuomista tai edes humalajuomista mä en ymmärrä.
Kukin tavallaan.
miksi 35-vuotiaan pitäisi olla eri tavalla kuin vaikak 25-vuotiaan tässä asiassa? Minusta jos elämäntilanne on sinkku niin on ihan tavallista että silloin pyörii myös "radalla" iästä huolimatta. On se ainakin täällä Helsingissä ihan tavallista, eikä ihmiset kolmenkympin jälkeen muumioidu kämppiinsä.
Mä itse ajattelisin, että normaalia tuon ikäiselle on ottaa esimerkiksi lasi viiniä ruoan kanssa viikonloppuisin. Kännijuomista tai edes humalajuomista mä en ymmärrä.
Kukin tavallaan.
miksi 35-vuotiaan pitäisi olla eri tavalla kuin vaikak 25-vuotiaan tässä asiassa? Minusta jos elämäntilanne on sinkku niin on ihan tavallista että silloin pyörii myös "radalla" iästä huolimatta. On se ainakin täällä Helsingissä ihan tavallista, eikä ihmiset kolmenkympin jälkeen muumioidu kämppiinsä.
Eli jos ei ryyppää, niin muumioituu kämppäänsä? Ulkona ei voi käydä ilman juomista?
Ei ihme, että siellä Suomessa on niin paljon ongelmia. Kuulostaa ihan siltä, että jos ei juo, niin ei ole normaali :O
Säälittävää tuo on, mutta minkäs teet kun jäänyt osa nuoruudesta viettämättä.
Ihan tavallistahan tuommoinen on, varsinkin eron jälkeen voi tykätä vähän tuulettua. Itse olen 38 v ja kyllä juhlin joka viikonloppu kosteasti :) En ymmärrä mitä huolestumista tuossa on kun kerran lapset huolehditaan eikä lasten nähden juopotella.