Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Pitäisikö mielestäsi Matti Vanhasen tehdä "kanervat" ja erota?
Kommentit (3)
Typerää tuhota sähköpostiviestejä, kun sitten ne ovat vain toisen hallussa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja arvioida sitten että kuinka törkeitä hän on kirjoitellut.
Seiska ei vain jostain syystä niitä julkaise.
Alue: Aihe vapaa
on aika pelottavaa että kansa keskustelee mitättömistä pikkuasioista jotka saavat mediassa paljon tilaa kun samalla politiikan kulisseissa tehdään suuria ja pitkälle vaikuttavia asioita...