Lue keskustelun säännöt.
Surettaa, työkaveri menehtyi Espanjassa :(
21.04.2008 |
jaksamista omaisille... tuntuu tuo onnettomuus entistä kamalammalta kun uhri sai " kasvot" .
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla