Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haastavampi vai vähemmän haastava työ?

Vierailija
06.03.2009 |

Säästyy voimia kotiinkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harvinainen tilanne, olisi tarjolla kaksi (lyhytaikaista) työtä, joista toinen on haastavampi, toinen taas mukava työ, mutta leppoisampi. Palkka tuossa haastavammassa on hieman parempi. Leppoisampi työ taas on todella lähellä eli työmatkoihin ei menisi aikaa. Arki lasten kanssa on aika haastavaa (toinen lapsi on ns erityislapsi), joten se voisi puoltaa leppoisampaa työtä. Toisaalta olen kunnianhimoinenkin, se taas puoltaa tuota toista työtä. Jatkomahdollisuuksista ei ole tietoa noiden lyhyiden pätkien jälkeen, eli siinä mielessä ovat samalla viivalla. Huoh.

Onko jollain vastaavia kokemuksia/neuvoja?

Vierailija
2/5 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää cv:ssäkin paremmalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän haastavasta työstä saisin uudenlaista työkokemusta, haastavampi taas on enemmän sentyyppistä työtä, jota olen tehnyt aiemmin. Tavallaan uudenlaisen työkokemuksen saaminen kiinnostaa ja se laajentaisi jatkossa työmahdollisuuksia.

Vierailija
4/5 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein lyhyitä (max 3-4kk) niin ottaisin ehkä sen haastavamman JOS se näyttää huomattavasti paremmalta CV:ssä. Ainahan haastavuus ei näy suoraan nimikkeestä tai tehtäväkuvauksesta CV:tä lukevalle...

Jos taas pitempi pätkä niin ottaisin sen leppoisamman - ihan ehdottomasti!

t. rekrytoija

Vierailija
5/5 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on erityislapsi ja mä ajattelen tätä kuviota vähän toisin kuin sinä. En hae leppoisaa työtä, vaan työtä, josta SAAN itselleni jotain - joka antaa tyydytystä ja voimavaroja ja rakentaa minuuttani positiiviseen suuntaan (siihen suuntaan joka on muutakin kuin autistisen lapsen äiti). On kuluttavampaa tehdä tylsää työtä kuin haastavaa.

Toisaalta joskushan on kiva hankkia uusia kokeuksia ihan seikkailu takia, joten jos se toinen työ on selvästi uudelta mutta kiinnostavalta alalta, sekin voi palkita tekijänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän