Lue keskustelun säännöt.
Hei, sinä jonka kissa oli siirtymässä ajasta ikuisuuteen 29.3!
31.03.2009 |
Miten on käynyt? Pääsikö taivaan kotiin rauhaisasti?
t. se, joka odotti oman vanhuksen uurnaa ja tänään sai sen
ps. miten jakselet, varmasti on raskasta! Mutta otan osaa suruusi!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla