Lue keskustelun säännöt.
Kävin äsken lastenkirppiksella ja
31.03.2009 |
sain vaikka mitä 4.5 eurolla =)
tytölle uikkarit
kevättakki Kappaahl
kurahousut
tikkareita =)
vaatteet ovat loistokunnossa.
Säästin varmaan omaisuuden =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lastenkirppiksella =)