Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mimimiäitiysrahasta kysymys

Vierailija
21.04.2008 |

Onko se noussut yhtään tai onko tulossa korotusta? Saako minimistä sen korotetun rahan ekat 56 (?) päivää, niinkuin muut saa tulojen perusteella lasketusta? Vai onko aina se 15,20 eur/pv?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiysraha loppui pari viikkoa sitten... Kyllä se on joka päivä sama summa, ei alussa yhtään enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan