Lue keskustelun säännöt.
Hei nro 11.
17.03.2009 |
Tosi ikävää kuulla, että olet eroamassa. Kohta kuusi vuotta täällä olen palstaillut ja kirjoituksiasi seurannut. Tsemppiä!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla