Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minulla on suhde ehkä sinun miehesi kanssa?
17.02.2007 |
28v yhden lapsen isä pk-seudulta. Olen samassa työpaikassa hänen kanssaan.
Kommentit (2)
Ottakaa ne! Jos te olette niille miehille yhtään mitään muuta kuin pano, niin eikö ne sitten eroa?
Typerää ja naurettavaa tuollainen pullistelu! Kuitenkin teitä jäytää se, että olette kakkonen...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
täällä sitä mainostamalla? Eikö mies halua erota vaimostaan? Pelkäätkö jääväsi ikuiseksi kakkoseksi?