Lue keskustelun säännöt.
Mieheni pakottaa minut aina yhdyntään. Ällöttää.
11.02.2007 |
Mitä pitäisi tehdä, mennä suojakotiin?!?!
Olo tuntuu raiskatulta ja tätä jatkuu joka ilta.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Raiskaus avioliitossa on rikos. Joten soita vaan poliisit jos ei ala käyttäytymään.
Suosittelen muuttamaan toiseen osoitteeseen mahd. kauas miehestäsi. Harvoin ne miehet muuttaa tapojaan ja tilanne on päässyt aika pahaksi.
Jos taas pakottaminen on henkistä, sano että EI ja kieltäydy.