Lue keskustelun säännöt.
No niin asuntokauppa virkistyy taas!!
12.03.2009 |
ainakin näin oli uutisissa aamulla. Etenkin pk-seudulla asuntoja taas mennyt kaupaksi huomattavasti enemmän...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla