Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten autan kipeää lasta? - mikä vikana?

Vierailija
23.03.2009 |

Lapsi valittaa kurkkukipua ja päänsärkyä ja sanoo, että suussa maistuu kammottavalle. Kuumetta ei ole. On niin kipeä, ettei kävelemään pääse (enkä tiedä, miten paljon on oikeaa kipua lapsella, jolla on taipumusta aitiyliherkkyyksiin muutenkin, ja miten paljon draamaa, jonka tämä lapsi myös hallitsee. Mutta kipeä on, koska terveenä tämä ei viitsi teeskennellä näin pitkään.



Miten parhaiten autan ongelmassa? Kuume/särkylääkettä on syöty, strepsilsiä myös, mutta ei helpota. Nyt nukkuu pimeässä huoneessa, ja räkäisen hengityksen korina kuuluu kuin kuorsaus...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suussa paha maku voi viitata korvatulehdukseen.

Vierailija
2/2 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämän lapsen kohdalla se ei oikeasti kerro kovinkaan paljon siitä, MITEN kipeä hän on , just noiden aistiyliherkkyyksien ja draaman takia. Se kertoo lähinnä, että ei ole terve tänään... Eikä täällä pääse lääkäriin jollei ole kuumetta, vaikka putoilisi tajuttomana sängystä...



TÄmä lapsi on jo kouluikäinen. Osaisi varmaan kertoa, jos korvassa olisi kipua. Toki noi aistit on sen verran sekaisin,e ttä aina ei voi olla ihan varma. Enempi kuitenkin luulen, että se maku on jostain kurkkutulehduksesta. Mutta mitä minä sille teen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi