Kyllä täällä on tyhmää väkeä
Sinäpä se vasta itsestäsi älykkään kuvan annatkin. Uskon että terapiasta voisi olla kohdallasi apua. Saisit hoitoa noihin patoutumiisi.
Kommentit (8)
..en nyt ihan lähtisi noin kärkkäästi asiaa esittämään, mutta kirjoittaja on valitettavan oikeassa.
Olet sitten lähihoitaja tai mikä tahansa muu duunari, niin kyllä jokaisen koulupohjan täytyy riittää siihen, että osaa oman äidinkielensä oikeinkirjoituksen.
..en nyt ihan lähtisi noin kärkkäästi asiaa esittämään, mutta kirjoittaja on valitettavan oikeassa.
Olet sitten lähihoitaja tai mikä tahansa muu duunari, niin kyllä jokaisen koulupohjan täytyy riittää siihen, että osaa oman äidinkielensä oikeinkirjoituksen.
On eri asia kirjottaa puhekieltä, kuin kirjottaa ihan päin helvettiä. Antaa ihmisestä vaan niin tyhmän kuvan jos ei osaa jotain sauvasekoitinta oikein kirjottaa...
olen yliopistolla töissä ja ei ole mitenkään harvinaista ettei korkeastikoulutettu kolleega osaa esim yhdyssanoja...
törmää sellaisiin tyyppeihin, joiden kanssa ei muuten välttämättä hengailisi.
Kaikki jotain lähihoitajia, jotka kirjoittavat yhdyssanat erikseen, lykkäävät konsonantteja sinne minne ei kuulu (katsoPPa, kuulePPa, alaPPa) ja jotka voivat päteä vain sillä, että ovat pykänneet monta lasta maailmaan. Hyi. Alakastia.