Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko huutiksessa negatiivisen palautteen jos

Vierailija
11.03.2009 |

huuto jää lunastamatta, mutta ostajalla on "hyvä syy", miksi ei voi lunastaa huutoa? on ollut ystävällinen ja pitänyt suhthyvin yhteyttä, mutta ei siis lunastanut tuotetta ja pahoittelee kovasti. Hänellä ei ole ennestään kauppoja huutiksessa tehtynä. Vai jättäisitkö palautteen kokonaan antamatta... ärsyttää itseä, kun lupaili tulla noutamaan mutta ei noudakaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta niin hyvää syytä ei voi olla että huutaa ja sitten ei ostakaan. Ehkä jos nyt on joku todella hyvä syy niin voisin antaa neutraalin.

Vierailija
2/2 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut ollenkaan palautetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä