Lue keskustelun säännöt.
Suosittele hotellia Lahdesta!
16.04.2008 |
Missä yöpyisi yksilapsinen perhe toukokuisena viikonloppuna? Siis rauhallinen, siisti ja aamiainen pitää kuulua hintaan!
Kommentit (5)
Millanen on Hotelli Musta Kissa? -ap-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joskus yöpynyt lasten kanssa hotelli Salpauksessa (tai jotain sinne päin, rautatieaseman lähellä), ja oli ihan mukava paikka.
salpaukseen menisin minäkin mikäli siis seurahuoneella ei tilaa, pitäisi olla rauhallinen ei ainakaan yökerhoa joten sen puolesta lasten kanssa oiva paikka
Täytyy varmaan vielä soitella noihin kahteen hotelliin, jos sattuisi löytymään vielä tilaa=) -ap-
Aamiainen kuuluu huonehintaan. Sokos-hotelleissa on lapsille omia juttuja, on hyviä perhehotelleja kaikki