Lue keskustelun säännöt.
kanta-hämeessä
23.03.2009 |
taisi olla noin 2050e bruttona kuussa vanhusten palvelukeskuksessa... Olisi kiintoisa tietää, että onko se noinkin matala kaikista korotuksista huolimatta? Onko osastohoitajien palkat minkä verran korkeammat?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla