Lue keskustelun säännöt.
Sairaanhoitajat!
09.01.2006 |
Tarkoittaako työpaikkailmoituksissa kokopäivätyö, päivätyötä, vai kuuluuko siihenkin vuorotyö? Kun osassa ilmoituksissa kuitenkin lukee, että 3-vuorotyö.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kokopäivätyökin voi olla 3-vuoro työtä. Tarkoittaa vaan, että työtä on täysi tuntimäärä viikossa.