Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymyssä Agneksen miehen Markku Pihlavan haastattelu

Vierailija
28.12.2005 |

Hänen mielestään mediarumba vaikutti aivan ratkaisevasti Idols-kisan lopputulokseen. Jutut viikkolehdissä perustuivat pitkälti vihjepalkkioiden avulla saatuihin tietoihin, joita kukaan ei vaivautunut tarkistamaan.

Markku kertoo, että heidän avioliittonsa vaikeudet alkoivat vuosi sitten, kun he palasivat vierailulta Agnesin kotoa Puolasta. Agnesille jäi kova ikävä ja se oli murtaa hänet, Puolaan jäivät perhe ja Jakub-poika. Elämä vieraassa maassa ei ollut ruusuista. Agnes sai työn grillikioskista, mutta puutteellinen kielitaito aiheutti stressiä. Markku itse teki samaan aikaan pyöräkuormaajatöitä kuusitoista tuntia päivässä seitsemänä päivänä viikossa, yhteistä aikaa oli vähän ja tilanne huononi pikkuhiljaa. Markku arvelee, että kaikki tapahtui heidän välillään liian nopeasti, myös kielivaikeudet aiheuttivat ymmärtämättömyyttä. Nyt tilanne on paljon parempi, kun Agnes puhuu jo suomea hyvin. Agnes muutti hetkeksi Kuorttiin miettimään tilannetta, jäädäkö Suomeen vai palatako Puolaan. Kun Markku pian muutti lähemmäs Agnesta, tämä oli ensimmäisenä iltana laittamassa Markulle verhoja. Parin väitettiin lehdissä olleen erossa yli puoli vuotta, mutta Markun mukaan he muuttivat takaisin yhteen muutaman kuukauden eron jälkeen.

Markku hymähtää epäuskoisena myös lehdissä väitetylle viinanhuuruiselle ja suorastaan väkivaltaiselle elämälle. En ole naisenhakkaaja, sanoo hän, ja jos joku väittää, että meillä on viina liikaa virrannut, valehtelee rankasti. Käytämme alkoholia varmasti keskivertoa vähemmän. Miten voisinkaan, kun olen aina pitkiä päiviä töissä? Toisaalta internetin juttuja on huvittava lukea, kun siellä puhuvat ihmiset, jotka eivät tunne meitä.

Markku tapasi Agnesin kahvilabaarissa, jossa kävi usein syömässä, eikä se todellakaan ollut mikään seksibaari. Häntä pelotti Puolassa se, osaako hän edes tilata ruokaa, ymmärretäänkö häntä. Tuossa nimenomaisessa kahvibaarissa hän ryhtyi käymään juuri siksi, että Agnes puhui englantia.

Markku sanoo, että hän pitää Agnesin äitiä viehättävänä ihmisenä ja väittää, ettei tätä ole viikkolehtien jutuissa haluttukaan ymmärtää oikein. Markku sanoo, ettei voisi ikipäivänä kuvitella herkän Agnesin hylkäävän oman lapsensa, Markku ounastelee katoavansa itse naisen sydämestä ennemmin kuin poika.

Agnes on ollut koko ajan yhteydessä poikaansa, Agnes ja Markku ovat käyneetkin Puolassa. Viimeisen vuoden aikana he eivät ole käyneet, kyse on ollut heidän taloudellisesta tilanteestaan, uusista työpaikoista on ollut mahdotonta saada lomaa. He ovat halunneet myös, että Jakubilla olisi Suomessa kaikki hyvin, kun hän tulee tänne pysyvästi, nyt tilanne alkaa olla sellainen. Yhteydenpitoa poikaan hankaloittaa se, ettei Agnesin äidillä ole puhelinta, yhteydenpito tapahtuu kirjeitse. Jossain lehtijutussa mainittiin Jakubin isän antavan 50 euroa kuussa pojan elatukseen, muttei kerrottu ollenkaan, että myös Agnes ja Markku lähettävät jatkuvasti rahaa pojan elatukseen. Agnes kertoi Markulle pojastaan heidän toisessa tapaamisessaan.

Markku toivoo kohun heidän ympäriltään hälvenevän, avioliitto näyttää valoisalta, hänellä riittää töitä ja Agnes toivottavasti saa levytyssopimuksen. Markku sanoo: Kun tulimme Agnesin kanssa Suomeen, meillä ei ollut kuin vaatteet päällämme. Nyt menee todella hyvin, on saunallinen rivitalokaksio ja saksalaisauto alla.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin musta kuva, että siinä olis ihan yhtä hyvin voinut olla Tarja Halonen

Tony Halmeen kanssa...

Vierailija
2/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on aina mahdollista, kun mehukkaasta julkisuudesta on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttua vois jo uskoakin. Harmi vain, että ilmestyi liian myöhään, kun Ile on jo idols-voittaja. Agnesin olis kuulunut voittaa se kisa.

Vierailija
4/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät ole Puolaan päässeet koko vuonna taloudellisen tilanteen takia, silti on saksalaisauto alla, asutaan saunallisessa rivarikämpässä?? Miksi sitä poikaa ei ole tuotu Suomeen jos äiti sitä niin kovasti kaipaa? Jossain väittivät, että poikaa ei voi juuriltaan kiskoa, no eikös lapsen ole paras äidin luona, jos tämä oikeasti kaipaa poikaa ja haluaisi tälle paremman elämän?

Paskapuhetta sanon minä.

Vierailija
5/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Paskapuhetta sanon minä.

Vierailija
6/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa täällä ketään heidän lähiystäviään tms on. Kaikki teistä tekevät päätelmänsä lehtijuttujen perusteella. Onko joku Hymy nyt sitten luotettavampi lehti kuin joku Seiska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agnes on todella lahjakas ja hieno ihminen.

Vierailija
8/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään joku yksityisyys heillekin suotava T.Naapuri pitäjäläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saatu kiva asunto ja autokin, nyt voidaan hakea poika tänne. Ei kai sitä poikaa nyt kannata isoäidin luota tutuista, mukavista oloista mihinkään outoihin oloihin ja köyhyyteen raahata.

Vierailija
10/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roska- ja skandaalilehti siinä missä Seiska ja Katsokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei näe VUOTEEN lastaan! AIvan pohjamutaa mun silmissä! Mutta täällä av:lla teitä on enemmänkin, ei voi kun oksentaa!

Vierailija
12/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on jäänyt epäselväksi, että miten vanha se poika on? Ihan pieni vai jo koululainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan äiti. En tajua tuommoista syytä jättää lapsi! Kyllä meidänkin tenava olis jouduttu hylkäämään jo ajat sitten tuolla perusteella.

Vierailija
14/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan muuten lukeneeni Seiskasta tai Katsosta, että Agnesin äidin väitettiin vahvistaneen, että Agnes ei ole soittanut vuoteen. No ei tietenkään ole soittanut, kun Agnesin äidillä ei ole puhelinta. Agnesin äiti on varmaan tulkin välityksellä vastannut suoraan kysymykseen, eikä selittänyt sitten ettei heillä ole puhelinta. Kiireinen toimittaja on saanut haluamansa vastauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei. Olin kotona lapsen kanssa 2veeksi (kun kotihoidon tukea sai sen korotetun) ja sen jälkkeen painuin töihin. Niin normaali vastuuntuntoinen vanhempi hoitaa hommansa! Rahaa ei ole liikaa meillä ollut kaikki tarvittava kuitenkin (hoitaja olen)mutta rakkautta sitäkin enemmän!

Vierailija
16/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole elänyt toisen ihmisen elämää, ei saisi mennä haukkumaan. Mistä te tiedätte, mitä vastoinkäymisiä ihminen on kohdannut. Älkää olko noin julmia!

Vierailija
17/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Oli niin musta kuva, että siinä olis ihan yhtä hyvin voinut olla Tarja Halonen

Tony Halmeen kanssa...

Vierailija
18/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


jos eivät ole Puolaan päässeet koko vuonna taloudellisen tilanteen takia, silti on saksalaisauto alla, asutaan saunallisessa rivarikämpässä?? Miksi sitä poikaa ei ole tuotu Suomeen jos äiti sitä niin kovasti kaipaa? Jossain väittivät, että poikaa ei voi juuriltaan kiskoa, no eikös lapsen ole paras äidin luona, jos tämä oikeasti kaipaa poikaa ja haluaisi tälle paremman elämän?

Paskapuhetta sanon minä.

Ehkäpä ovat käyneet jopa Saksassa sen auton hakemassa. Saksastahan ei ole pitkä matka Puolaan ajaa hurauttaa...

Vierailija
19/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


jos eivät ole Puolaan päässeet koko vuonna taloudellisen tilanteen takia, silti on saksalaisauto alla, asutaan saunallisessa rivarikämpässä?? Miksi sitä poikaa ei ole tuotu Suomeen jos äiti sitä niin kovasti kaipaa? Jossain väittivät, että poikaa ei voi juuriltaan kiskoa, no eikös lapsen ole paras äidin luona, jos tämä oikeasti kaipaa poikaa ja haluaisi tälle paremman elämän?

Paskapuhetta sanon minä.

Vierailija
20/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pikkuisen tulee mieleen, että on taidettu käydä hakemassa edullinen käytetty auto ihan paikan päältä.



JA tosiaan, miten voi saada vapaapäiviä grillikiskalta johonkin Idols-hömppään, muttei perheenyhdistämistoimintaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi