Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymyssä Agneksen miehen Markku Pihlavan haastattelu

Vierailija
28.12.2005 |

Hänen mielestään mediarumba vaikutti aivan ratkaisevasti Idols-kisan lopputulokseen. Jutut viikkolehdissä perustuivat pitkälti vihjepalkkioiden avulla saatuihin tietoihin, joita kukaan ei vaivautunut tarkistamaan.

Markku kertoo, että heidän avioliittonsa vaikeudet alkoivat vuosi sitten, kun he palasivat vierailulta Agnesin kotoa Puolasta. Agnesille jäi kova ikävä ja se oli murtaa hänet, Puolaan jäivät perhe ja Jakub-poika. Elämä vieraassa maassa ei ollut ruusuista. Agnes sai työn grillikioskista, mutta puutteellinen kielitaito aiheutti stressiä. Markku itse teki samaan aikaan pyöräkuormaajatöitä kuusitoista tuntia päivässä seitsemänä päivänä viikossa, yhteistä aikaa oli vähän ja tilanne huononi pikkuhiljaa. Markku arvelee, että kaikki tapahtui heidän välillään liian nopeasti, myös kielivaikeudet aiheuttivat ymmärtämättömyyttä. Nyt tilanne on paljon parempi, kun Agnes puhuu jo suomea hyvin. Agnes muutti hetkeksi Kuorttiin miettimään tilannetta, jäädäkö Suomeen vai palatako Puolaan. Kun Markku pian muutti lähemmäs Agnesta, tämä oli ensimmäisenä iltana laittamassa Markulle verhoja. Parin väitettiin lehdissä olleen erossa yli puoli vuotta, mutta Markun mukaan he muuttivat takaisin yhteen muutaman kuukauden eron jälkeen.

Markku hymähtää epäuskoisena myös lehdissä väitetylle viinanhuuruiselle ja suorastaan väkivaltaiselle elämälle. En ole naisenhakkaaja, sanoo hän, ja jos joku väittää, että meillä on viina liikaa virrannut, valehtelee rankasti. Käytämme alkoholia varmasti keskivertoa vähemmän. Miten voisinkaan, kun olen aina pitkiä päiviä töissä? Toisaalta internetin juttuja on huvittava lukea, kun siellä puhuvat ihmiset, jotka eivät tunne meitä.

Markku tapasi Agnesin kahvilabaarissa, jossa kävi usein syömässä, eikä se todellakaan ollut mikään seksibaari. Häntä pelotti Puolassa se, osaako hän edes tilata ruokaa, ymmärretäänkö häntä. Tuossa nimenomaisessa kahvibaarissa hän ryhtyi käymään juuri siksi, että Agnes puhui englantia.

Markku sanoo, että hän pitää Agnesin äitiä viehättävänä ihmisenä ja väittää, ettei tätä ole viikkolehtien jutuissa haluttukaan ymmärtää oikein. Markku sanoo, ettei voisi ikipäivänä kuvitella herkän Agnesin hylkäävän oman lapsensa, Markku ounastelee katoavansa itse naisen sydämestä ennemmin kuin poika.

Agnes on ollut koko ajan yhteydessä poikaansa, Agnes ja Markku ovat käyneetkin Puolassa. Viimeisen vuoden aikana he eivät ole käyneet, kyse on ollut heidän taloudellisesta tilanteestaan, uusista työpaikoista on ollut mahdotonta saada lomaa. He ovat halunneet myös, että Jakubilla olisi Suomessa kaikki hyvin, kun hän tulee tänne pysyvästi, nyt tilanne alkaa olla sellainen. Yhteydenpitoa poikaan hankaloittaa se, ettei Agnesin äidillä ole puhelinta, yhteydenpito tapahtuu kirjeitse. Jossain lehtijutussa mainittiin Jakubin isän antavan 50 euroa kuussa pojan elatukseen, muttei kerrottu ollenkaan, että myös Agnes ja Markku lähettävät jatkuvasti rahaa pojan elatukseen. Agnes kertoi Markulle pojastaan heidän toisessa tapaamisessaan.

Markku toivoo kohun heidän ympäriltään hälvenevän, avioliitto näyttää valoisalta, hänellä riittää töitä ja Agnes toivottavasti saa levytyssopimuksen. Markku sanoo: Kun tulimme Agnesin kanssa Suomeen, meillä ei ollut kuin vaatteet päällämme. Nyt menee todella hyvin, on saunallinen rivitalokaksio ja saksalaisauto alla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki täydelliset naiset, soittakaa sille agnekselle ja kysykää miten on!! Voin oikeen kuvitella miten siel punasena näpyttelette sormet sauhuten. Hankkikaa oma elämä, ni ei tarvii ottaa toisten niin vakavasti!

Kyllä siellä nyt on jotku omassa täydellisesä maailmassaan niin virhettömiä ja niin tietosia toisten elämästä, että miten se just tasan tarkkaan on, turha tulla toisten väittämään mitään muuta.

Teijän juttuja on huvittava lukea :)



Ap, kiitti ku laitoit tänne tänkin kannan asiasta. En oo kyllä koko juttuu oikeen seurannu, mut enemmän mä uskon jonkun suoraan sanomista, ku jotain juoruja. Mutta ihan sama miten tää juttu oikeesti menee, ei vaikuta mun elämään mitenkään.

Vierailija
22/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Teijän juttuja on huvittava lukea :)

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt muuten sano et niil on saksalainen auto jos ne ei oo sitä paikanpäältä hakenu, haloo!



Uskomaton ihminen oot!!! Mul on ruotsalainen paita päällä. Arvaa mistä oon ostanu?

Vierailija
24/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..paljon näitä lapsen hylkääjän puolustajia.



Ja vauvan palsta kyseessä,uskomatonta!



Oli tilanne mikä tahansa,ei poika äitinsä luona ole.

Eikä kiirettä näköjään pidä lapsen luokseen saamisessa.



Oksettava ihminen,kuin myös te,jotka tuota ihmistä puolustelette :(

Vierailija
25/26 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Te kaikki täydelliset naiset, soittakaa sille agnekselle ja kysykää miten on!! Voin oikeen kuvitella miten siel punasena näpyttelette sormet sauhuten. Hankkikaa oma elämä, ni ei tarvii ottaa toisten niin vakavasti!

Kyllä siellä nyt on jotku omassa täydellisesä maailmassaan niin virhettömiä ja niin tietosia toisten elämästä, että miten se just tasan tarkkaan on, turha tulla toisten väittämään mitään muuta.

Teijän juttuja on huvittava lukea :)

Ap, kiitti ku laitoit tänne tänkin kannan asiasta. En oo kyllä koko juttuu oikeen seurannu, mut enemmän mä uskon jonkun suoraan sanomista, ku jotain juoruja. Mutta ihan sama miten tää juttu oikeesti menee, ei vaikuta mun elämään mitenkään.

Uskon että kaikilla ihmisillä on oma elämä,vaikka tätä juttua pohtii.

Miksei asiasta (lapsensa hylkäämisestä) saisi keskustella niinkuin keskustellaan muistakin asioista?

Olenko täydellinen nainen kun hoidan omat lapseni itse,enkä sysää heitä mummon kasvatettavaksi?

Ja vaikka lehdessä on asiat " sanottu suoraan" ei se välttämättä tarkoita että olisivat totta.

Muistan että Agnes sanoi soittavansa usein pojalleen.Eihän mummolla ole siis puhelinta.

Haluavat vaan saada paremman maineen itselleen.

Ei mene läpi moiset selittelyt :)

Vierailija
26/26 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset yrittävät olla kaikille ymmärtäväisiä,jopa oman lapsen jättäminen ja idols-kisassa riekkuminen on ihan ok!!haloo,mun tuttavapiirissä on varmasti köyhempiä kun agnes ja tää markku,ei ole rahasta kiinni pitääkö lapsen itellään vaan se on valinta!!kyllä on kummallisen suvaitsevaisia ihmisiä täällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi