Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Los Cristianos vai Puerto Rico??

Vierailija
03.01.2006 |

Kapunkilomilla on tullut liehuttua mutta nyt tuli uusavuton olo. Auttakkee ensimmäisen aurinkomatkan valinnassa te jo-kokeneet: kumpi olisi kivampi paikka, kun mukana 5v tenava? Garden-hotellia syynäilty molemmista paikoista mutta onpas vaikeeta..



Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastanneille, tuota Sun Suitea juuri harkitsemme, toiminta näytti kivalta!

*huiskii takaisin, joskin väsyneesti juuri nyt*

-ap-

Vierailija
2/4 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin alkaa näyttää houkuttelevalta!

seikkailenpa vielä enemmän hotellien kuvauksissa, kun tuo matkakuume herätti joka tapauksessa..

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotias tytär oli mukana, hän myös ensimmäisellä ulkomaanmatkallaan. :o) Rico oli mukavan pieni paikka ja ainakin meitä " aurinkotakuu" suosi: 24-25 astetta ja aurinkoista tai puolipilvistä. Ravintolat lapsiystävällisiä, Ricon vesipuisto hieno paikka ja keskustassakin hienoja leikkikenttiö, pieni tivolintynkä ostoskadulla jne. Hotelli oli todella siisti, palvelu erinomaista ja lapsille turvallinen uima-allaspiha. Lisäksi hotellissa on jatkuva pohjoismaalainen ohjelma (leikkejä jne. suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi) + lasten oma kerho. Suosittelen. :o) Toista mainitsemaasi paikkaa en valitettavasti tunne.

Vierailija
4/4 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ranta, siisti paikka, ei niin paljon hälinää kuin Puerto Ricossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi