Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tarjota uutena vuotena uuniperunoita ja jotain broileria....mutta kuinka valmistettua broileria?

Vierailija
28.12.2005 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- broilerisuikaleita paistettuna

- creme bonjour cuisine, esim. sipulin makuinen TAI aura-juustoa ja kermaa

- ananasta



Tarjotaan uuniperunan kanssa.

Vierailija
2/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

ap

p.s. otan kyllä muitakin ideoita mielelläni vastaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta broilerin rintafilettä ja leikkaa sen noin parinsentin suikaleiksi. Kääri pekoni viipaleeseen ja paista pannulla... nam...

Vierailija
4/4 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisia herkkusieniä. Täytä ne tuorejuustolla ja kääräise pekoniin. Paista pannulla. Ensin hetki juustopuoli alaspäin ja sitten toistepäin jotta juusto ei valu ulos.



vitsi, tuli itsellekkin nälkä..pitää tehdä noita joku päivä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi