Miksi kahvia pitää sekoittaa lusikalla kuppiin kaatamisen jälkeen? Näin lukee paketin ohjeessa.
Mitä hyötyä siitä sekoittamisesta on, jos ei edes maitoa ole. Ja jos maitoa käyttää, niin sekoittuuhan se, kun laittaa sen pohjalle ja kaataa kahvin päälle.
Kommentit (19)
Ei tarvitse sekoittaa. Ihan hyvin se maito sinne sekoittuu muutenkin.
Tuskinpa vaikuttaa makuun millään lailla, vaikkasä sekoitat kaatamisen jälkeen. Sekottuuhan se nyt jo siinä kaatamisessa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että valmistaja on maitoa ajatellut ohjeen laittaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että valmistaja on maitoa ajatellut ohjeen laittaessaan.
Niin. Varmaan tyrmäystippoja ajatteli sinne laittaa.🤔
Kahvia illalla? Miten saat nukuttua?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule kaikki mene klo 22 nukkumaan. Itse menen joskus klo 5-6 aamulla nukkumaan. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule kaikki mene klo 22 nukkumaan. Itse menen joskus klo 5-6 aamulla nukkumaan. -eri
Mitä järkeä on tällainen valvoa? Yövuoro töissä on tietysti asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on tällainen valvoa? Yövuoro töissä on tietysti asia erikseen.
Ei mulla ole kiire minnekään. Voin mennä nukkumaan kun siltä tuntuu. Olen pois työelämästä. Ei tarvitse elää kellon mukaan.
Minä lorautan maidon kupin pohjalle ja kahvit sitten siihen päälle. Moni on nauranut tälle tyylilleni, mutta hiton kätevää sanon minä, kun ei tarvitse sekoittaa erikseen :)
Sekoittaminen on kätevämpää lusikalla kuin haarukalla, veitsellä tai paistinlastalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä lorautan maidon kupin pohjalle ja kahvit sitten siihen päälle. Moni on nauranut tälle tyylilleni, mutta hiton kätevää sanon minä, kun ei tarvitse sekoittaa erikseen :)
No eihän sen maidon sekoittuminen kahviin mitenkään erilailla muutu, vaikka laittaisi sen maidon vasta jälkeenpäin.
Minä laitan kahvin ja maidon tehosekoittimmeen, niin sekoittuvat tosi hyvin.
hapen sekoittuminen vaikuttaa juoman makuun
Palasokerin ja monen muunkin makeuttimen vaatii sekoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sen maidon sekoittuminen kahviin mitenkään erilailla muutu, vaikka laittaisi sen maidon vasta jälkeenpäin.
Todellakin muuttuu. Ei sekoitu niin hyvin jos lorauttaa maidon vasta jälkikäteen, sen näkee jo silmällä. Kun tekee toisinpäin, niin se kahvi hoitaa sen tehokkaan sekoittamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin muuttuu. Ei sekoitu niin hyvin jos lorauttaa maidon vasta jälkikäteen, sen näkee jo silmällä. Kun tekee toisinpäin, niin se kahvi hoitaa sen tehokkaan sekoittamisen.
Itse en ole huomannut ainakaan mitään eroa tuossa enkä maussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti vaikuttaa. Tässä puhuttiin siitä, ettei erikseen lusikalla maitoa sekoita. Kokeile vaikka kirkkaassa lasissa, niin huomaat, että jos laitat maidon vasta kahvin jälkeen, niin se ei sekoitu yhtä hyvin, kuin jos laitat ensin maidon ja sitten vasta kahvin.
Vierailija kirjoitti:
hapen sekoittuminen vaikuttaa juoman makuun
Aivan. Sama kuin punaviinissä. Se on jännä, miten happi vaikuttaa makuun.
Aromit pääsee esiin paremmin? Pitääpä tehdä maistelukoe iltakahvilla.