Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä äänestän ainakin TIMO SOINIa!

Vierailija
07.01.2006 |

Kerrankin joku jota oikeasti äänestää...!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timolla hyvät ajatukset. Suuri osa suomalaisista hiljaa puristaa taskussa kättä nyrkkiin, että voikun uskaltais äänestää Timoa, mutta kun ei uskalla. Tosin EIHÄN pressalla ole edes valtaa. Korjataan tilanne eduskuntavaaleissa ja vaihdetaan kaikki pois arkadianmäeltä. Vähän niinkuin Ukrainassa ja muutenkin entisissä " Itävaltioissa" . Saattas tehdä hyvää suomellekin,mutta eipä taida onnistua näinä sosdem,kepu,kok-päivinä. kaveria ei jätetä.





Vierailija
2/4 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaapa Soiniin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ehdolla!

Vierailija
4/4 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin joku jota oikeasti äänestää...!!

7.1.2006

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi