Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mun on niin paha mieli sen pienen lapsen ja hänen vanhempiensa puolesta :-)
02.01.2006 |
Joka jäi isänsä auton alle. Lapsi on Tayssissa ja saanut vakavan aivoverenvuodon. Se tarkoittaa siis sitä, että JOS hän edes säilyy hengissä, niin hän vammautuu vakavasti.
Lapset tietysti toipuvat ihmeellisesti, mutta ennalleen hän ei koskaan tule olemaan. En voi kuvitella edes sitä syyllisyyden määrää ja tuskaa mikä ennenkaikkea isällä ja tietysti äidilläkin on.
Kommentit (2)
En oo kuulukkaa koko tapauksesta, mitä, missä, milloin ja kuinka?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tulisin varmaan hulluksi surusta ja huolesta