Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näitäki tyyppejä tänne ilmaantuu niinku tossa

Vierailija
24.12.2005 |

yhdessä ketjussa haukutaan huoraks,ämmäks jne.Täytyy oma elämä olla tosi pahassa jamassa et alentuu tollaseen.En voi ymmärtää.Ei ole tainut joulun vietto mennä ihan kohdilleen..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme