Lue keskustelun säännöt.
Mistä näitäki tyyppejä tänne ilmaantuu niinku tossa
24.12.2005 |
yhdessä ketjussa haukutaan huoraks,ämmäks jne.Täytyy oma elämä olla tosi pahassa jamassa et alentuu tollaseen.En voi ymmärtää.Ei ole tainut joulun vietto mennä ihan kohdilleen..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla