Lue keskustelun säännöt.
Tuli luettua tuossa pienimuotoista ketjua lapsen pukemisesta, kengistä yms.
06.01.2006 |
Miksi vaatteiden pukemisesta, hankkimisesta yms. pitää tehdä tiedettä?
Vähempikin hössötys riittäisi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla