Lue keskustelun säännöt.
Lola saa vauva! Oli varmaan jo tiedossa...
Kommentit (2)
Lasketunajan täytyisi olla siinä tapauksessa joskus heinäkuussa.
Toivottavasti on jo yli 12 viikon.Onnea Lolalle!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli ymmärtäisin sen tarkoittavan juhannuksen tienoota.