Lue keskustelun säännöt.
Helsingissä sataa lunta =D
Kommentit (8)
Lakkais nyt että pääsen vielä töistä pyörällä kotiinkin!
Huomiseksi lupasivat onneksi jo vesisadetta niin saa viedä lumet mennessään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin täällä lunta jo ennestään. Eilen näytti jouluisemmalta kun oli pakkasta ja puut kauniissa kuurassa.
Ei taida sittenkään mennä plussan puolella! Kun toi meri jäätys, niin pysys lumikin maassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lansi-helsingissä ollaan............:( Tulis jo....