Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:(, ollaan varmaan pilattu meijän eka aito kuusi..

22.12.2005 |

eli ostettiin ja tuotiin heti sisään, laitettiin heti kuusen jalkaan, ja koristeltiin..tietty vettä laitettiin.mutta en ollut ajatellutkaan, että pitää suihkutella tai muuta.meillä on aina ollut muovikuusi ja nyt ajateltiin ostaa aito:((.mahtaakohan kestää aattoon asti??

koristeltiin jo, koska haluttiin saada vähän joulun tunnelmaa, kun ei ulkonakaan ole yhtään lunta, että pääsisi talvileikkeihin..

kuusi varisee aika paljon, neuloja joka paikassa..johtuuko siitä, ettei " esi valmisteltu" ?

rahat vähissä, uuttakaan ei ole varaa ostaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi kerran kanssa niin. Kyllä se nyt joulun kestää hyvin, kun ette sitä kauheasti hipelöi, mutta ehkä ennen loppiaista pitää jo viedä pois..

Vierailija
2/7 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän enemmän pitää vaan siivota alustaa. :) Hyvää joulua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis se kuusi pitää kerrostalossa sitten viedä " sulamaan" ?? Kertokaahan siihen vastaus! Vettäkään ei ole muistettu antaa kun 1xpäivä. Voih, voimia teille ap ja kuuselle, koittakaa kestää! :D

Vierailija
4/7 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ainakaan ikinä oo sen paremmin harrastanut kuusen kanssa mitään esileikkejä..tuonu sisään heittäny kylppäriin sulaan yöks ja sit suoraan paikalleen ja kyllä se loppiaisen yli hyvin on pysyny ainahan tuo on hieman neulasia varissut muttei se koskaan niin että olis mitenkään ulkonäöllisesti siitä mitenkään kummentunu... että älähän huoli...

Vierailija
5/7 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahasitteko kuivuneen " juuren" ? Tyvestä muutama sentti pois niin imee paremmin vettä.

Vierailija
6/7 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jouduttiin toissa vuonna viemään kuusi jo tapaninpäivänä ulos, kun varisi, kaikista varotoimenpiteistä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti olette saaneet sitkeähenkisen tapauksen :)



Joskus kuusi voi varista aikaisin, vaikka päällään seisoisi. Toiset eivät ole niin ronkeleita. Asiaan vaikuttavat mm. kuusen kasvupaikka, kaatoaika, kaatoajan sää...



Kyllä se varmasti joulunpyhät kestää ihan hyvän näköisenä, vaikka vähän varisisikin - kestivät ne ennenkin, kun vettä ei annettu lainkaan, kuusi tökättiin vain puuristikkoon pystyyn. Loppiainen voi jäädä haaveeksi, mutta ehkäpä ensi vuonna sitten!



Huolella hoidettu ja hyväkuntoinen kuusi saattaa innostua kasvamaankin sisällä ja on vielä pitkään loppiaisen jälkeenkin aivan freesi ja hieno. Säälittää oikein viedä pihalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi