Lue keskustelun säännöt.
Eikö kukaan av mamma ole vielä haukkunut täällä Norjan kuninkaallisia,
05.01.2006 |
kun he vievät pikku prinsessan päiväkotiin alle kolme vuotiaana. Niin Mette-Maaritin ja Haakonin tytär aloitti päiväkodin eikä ole kuin hädin tuskin 2 v. Ja rahasta ei voi olla pulaa etteikö kotiin voisi palkata hoitajaa. Ja Haakonkin aikoinaan kuulemma ollut kunnallisessa päiväkodissa.
Kommentit (2)
söpöjä ja aidosti toisiinsa rakastuneen oloisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hienoa minusta. Muutenkin niin ihanan sympaatinen pariskunta.