Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin mennä painonvartijoihin, mutta yksin ei vaan tule mentyä!

Vierailija
11.01.2006 |

Antakaa mulle nyt vinkkejä ja potkut persuuksiin, että saisin mentyä!

Onko muita, jotka meinaa alkaa pudottaa painoa painonvartijoissa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kertokaa kokeneemmat mitä siellä tapahtuu eka kerralla? Ei kai joudu esittelemään itseään/painoaan? Onko ne painotulokset " julkisia" , näkeekö kaikki ne? ´

ap

Vierailija
2/2 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa

Olen nyt ollut painonvartijoissa 5 kk ja pudottanut 10kg!!! Olo on mahtava, eli suosittelen!! Ei ole ollut helppoa, koska en ole muutenkaan mitenkaan hirvean suuri, joten paino ei putoa nopeasti, mutta kun jaksat olla kovana, tuloksia nakyy.



Muut kuin sina ja " vetaja" eivat tieda painoasi. Olen tosin painonvartijoissa " ulkomailla" eli briteissa, mutta eikohan ne suunnilleen samanlaisia ole kaikissa maissa. taalla ainoastaan silloin kun olet paassyt tavoitteeseesi, kysellaan asioita, eli mita neuvoja antaisit muille yms



Lykkya pyttyyn!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän