Haluaisin mennä painonvartijoihin, mutta yksin ei vaan tule mentyä!
Antakaa mulle nyt vinkkejä ja potkut persuuksiin, että saisin mentyä!
Onko muita, jotka meinaa alkaa pudottaa painoa painonvartijoissa?
Kommentit (2)
Heippa
Olen nyt ollut painonvartijoissa 5 kk ja pudottanut 10kg!!! Olo on mahtava, eli suosittelen!! Ei ole ollut helppoa, koska en ole muutenkaan mitenkaan hirvean suuri, joten paino ei putoa nopeasti, mutta kun jaksat olla kovana, tuloksia nakyy.
Muut kuin sina ja " vetaja" eivat tieda painoasi. Olen tosin painonvartijoissa " ulkomailla" eli briteissa, mutta eikohan ne suunnilleen samanlaisia ole kaikissa maissa. taalla ainoastaan silloin kun olet paassyt tavoitteeseesi, kysellaan asioita, eli mita neuvoja antaisit muille yms
Lykkya pyttyyn!!!
Mutta kertokaa kokeneemmat mitä siellä tapahtuu eka kerralla? Ei kai joudu esittelemään itseään/painoaan? Onko ne painotulokset " julkisia" , näkeekö kaikki ne? ´
ap