S-ryhmän tiedote: Äitejä joutuu ABC:lle syömään yli tuplasti isiin verrattuna
Isänpäivänä syödään ABC:lla 18000 noutopöytälounasta, äitienpäivänä 40000.
Miksi miehiä tässäkin arvostetaan enemmän eikä kovin monia isiä viedä bensa-aseman arkiseen hälinään "juhlimaan".
Kommentit (99)
Ehkä heitä ei viedä mihinkään vaan joutuvat tyytymään syömään kotona.
Milloin ABC:tä on alettu kutsua ruokapaikaksi?
Äitienpäivänä isä vie perheen ulos syömään. Isänpäivänä isä valmistaa ruoan perheelle.
Ehkä ne äidit kokkaa isänpäivälounaan omalle perheelleen kotona. Niin kuin kaikkina muinakin päivinä.
Joutuu?
Kyllä mulle ainakin kelpaa valmis pöytä ihan missä vaan! Mitä nirppanokkia osa äideistä on jos abc:n lounas on ihan kauhistus?
Veikkaan että samaa tasoa lounas on monessa muussakin paikassa ja ihan yhtä hälyisiä paikkoja ovat jos useampi perhe tulee samaan aikaan syömään.
Ehkä äidit tekevät itse isänpäivälounaan, niin kuin jokaisena päivänä.
Ja taas useat miehet eivät edes viitsi äitienpäivänä tehdä ruokaa, vaan vie syömään ABC-asemalle. Helpooa ja halpaa miehille.
Vierailija kirjoitti:
Joutuu?
Kyllä mulle ainakin kelpaa valmis pöytä ihan missä vaan! Mitä nirppanokkia osa äideistä on jos abc:n lounas on ihan kauhistus?
Veikkaan että samaa tasoa lounas on monessa muussakin paikassa ja ihan yhtä hälyisiä paikkoja ovat jos useampi perhe tulee samaan aikaan syömään.
Ainakin meidän abc:n lounas on todella huonoa ja vanhan öljyn makuista ja sillä samalla rahalla saa paljon laadukkaampaa ja parempaa ruokaa esim. Prisman buffasta tai ravintolasta.
Ja useimmat abc:n kahviot ovat epäsiistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne äidit kokkaa isänpäivälounaan omalle perheelleen kotona. Niin kuin kaikkina muinakin päivinä.
Eli paskaa tarjolla.
Jos sä tarjoilet paskaa, se ei tarkoita että muut toimisi samoin.
Tavallista ruokaa kotona, se riittää.
Kakku ja lahja sen juhlan tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli paskaa tarjolla.
Kannattaa jutella uudelleen psykiatrin kanssa osastollasi.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ABC:tä on alettu kutsua ruokapaikaksi?
ABC on ruokapaikka. Ravintola se ei ole.
Mistä olet saanut päähäsi, että isät edes juhlivat mitään? Ei meillä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuu?
Veikkaan että samaa tasoa lounas on monessa muussakin paikassa ja ihan yhtä hälyisiä paikkoja ovat jos useampi perhe tulee samaan aikaan syömään.Ainakin meidän abc:n lounas on todella huonoa ja vanhan öljyn makuista ja sillä samalla rahalla saa paljon laadukkaampaa ja parempaa ruokaa esim. Prisman buffasta tai ravintolasta.
Ja useimmat abc:n kahviot ovat epäsiistit.
Meillä ei ole Prismassa mitään buffaa ja ravintolat on kalliita. ABC on siisti, ruoka hyvää ja henkilökunta ystävällistä. Ainakin minulle kelpaa, kun pääsee valmiiseen ruokapöytään, miehelle se on jokapäiväistä.
Äiti tekee aviomiehelleen ruuan, siitä ero.
Isälle saa riittää saarioisten maksalaatikko, lämmittäköön itse.
Prisma-perheillä on tuollaiset sukupuoliroolit.
Mitä tuo otsikko oikein tarkoittaa:
"S-ryhmän tiedote: Äitejä joutuu ABC:lle syömään yli tuplasti isiin verrattuna"
Joutuu syömään????
Joutuu ABC:lle eli ei pääse kunnolliseen ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Joutuu ABC:lle eli ei pääse kunnolliseen ravintolaan.
Lue tuo otsikko ajatuksella...
EVVK