Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä sisaruksesi on onnistunut sinua paremmin?

Vierailija
05.01.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alemmalla koulutuksella korkeampi palkka kuin mulla. Ja on pystynyt olemaan pitkässä parisuhteessa (yli 8 v), kun taas itsellä jo kolmas liitto (kaks ekaa avosellaisia, nyk avio) menossa.

Vierailija
2/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.Tappi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinenkin taitaa tehdä sen...

ovat kumpikin ekonomeja, itse olen sosiaalipuolella, joten....

toinen on hurjan kielitaitoinen, toinen muuten vaan supliikki kaveri, tuntuu, että heiltä molemmilta onnistuu kaikki, mitä haluavat. Tosin niin minultakin, mutta meillä on hyvin erilaiset tavoitteet.

Lisäksi ovat molemmat paremman näköisiä kuin minä :-)

Mutta minulla on sitten taas omat paremmat puoleni, joten ei tarvitse kadehtia.

Vierailija
4/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosisko kyseessä.

Menin aiemmin naimisiin, minulla on yksi lapsi ja toinen tulossa kun sillä ei yhtään. Minulla korkeampi tutkinto ja parempi palkkakin taitaa olla kun työssä olen. Lisäksi minulla on nuorempi ja komeampi mies ;) sekä parempipalkkaisempi sekä pari koiraa mitä sisko ei voi ottaa miehen allergian takia.



Joten: olen onnekas ja lopetan tyhjänpäiväisen urputtamisen ja nautin elämästäni.



Ainoa asia mitä sillä on paremmin niin on se että sillä onvähemmän kiloja kun minulla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä