Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni tekee tärkeää työt mitä ilman suurin osa teistä olisi pulassa...arvatkaa mitä

Vierailija
22.12.2005 |

osan mielestä aivan paska duuni mihin moni ei lähtisi ikinä töihin, eikä varmaan huolisi sen alan ammattilaista miehekseenkään.



Tavallinen duurani siis, mutta mieheni, ja hänen työtoverinsa ovat lähes kaikille todella tärkeitä.



Varsinkin kaupungissa asuville.. monet maalla asuvat pärjäisivät vaikka heitä ei olisi.



osalla firman miehistä on jopa lakko kielletty koska jos he alkaisivat lakkoon olisi monet pulassa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla