Lue keskustelun säännöt.
Jääkaapissa on lihapullia, perunaa ja porkkanaraastetta. Mitä ruokaa näistä?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos perunat on raakoja, keitä ne. Tee vaikka perunamuusia.
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänJos perunat on raakoja, keitä ne. Tee vaikka perunamuusia.
Jos on tee ruskea kastike ja lihapullat sekaan.
Tai keitä potut ja teet pyttipannua...
hankala ehdottaa paljoa muuta, kun ei tiedä mitä muuta löytyy...