Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin vanhainkotiin työharjoitteluun ja ajatuksenani oli hakeutua lähihoitajakoulutukseen mutta

Vierailija
10.01.2006 |

nyt tajusin että minusta ei todellakaan ole tekeen niin raskasta työtä. Kunnioitan ja ihailen niitä jotka jaksavat ja nimenomaan lähihoitajat tekevät sen raskaimman osuuden.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä joku pakollinen harjoittelu kaikille alalle aikoville olisi hyvä, koska koulussa on paljon ihmisä joilla ei ole mitään käsitystä mitä lähihoitajat tekevät. Jäisi moni alalle sopimaton hakeutumatta koulutukseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme